Markkinointi Internetissä, osa 4 - LähteetHoffman, Novak ja Chatterjee: Commercial Scenarios for the Web: Opportunities and Challenges (Journal of Computer-Mediated Communication, 1995) Hoffman ja Novak: A New Marketing Paradigm for Electronic Commerce (1996) Hoffman ja Novak: New Metrics for New Media: Toward the Development of Web Measurement Standards (1996)
Debra Williamson:
Matthew Klein: Cautious Communicators (Marketing Tools, lokakuu 96) Kennedy ja Dietsch: Making money online (SunWorld Online, syyskuu 95), Hoffman, Gelormine ja Kelly Interact 96:n järjestämässä Online Marketing -keskustelussa (1996) GVU:n kuudes käyttäjätutkimus (1996) Aiheesta kiinnostuneelle lisäluettavaa:Projekti 2000Paul Chen: Hit-or-Miss Measurement (Marketing Tools, maaliskuu 97) Rapp ja Collins: Building Bridges (Marketing Tools, tammi-helmi 97) Claude Hopkins: Scientific Advertising (2H i Helenelund HB) Pavlik ja Dozier: How are Communications Professionals Using the New Information Highway Technologies? Executive Summary of Preliminary Findings (1996) Erinomainen lista linkkeineen Internet-markkinoinnin tutkijoista ja heidän tutkimuksistaan. (Project 2000, 1996)
Interact'96:n sivuilla on muita aiheeseen liittyviä keskusteluja on osastolla Sessions on New Media. Osa keskusteluista on saatavilla myös videona tai äänitteinä.
HJ |
PALUU JUTTUUN